14-DŇOVÁ ZÁRUKA VRÁTENIA PEŇAZÍ
Kupujúci má právo informovať predávajúceho do 14 dní odo dňa prijatia objednaných produktov na kontaktnú e-mailovú adresu [email protected], že odstúpi od kúpnej zmluvy, a to bez uvedenia dôvodu takéhoto rozhodnutia.
VRÁTENIE ZAKÚPENÝCH VÝROBKOV
Odstúpenie môžete oznámiť prostredníctvom formulára na vrátenie peňazí za výrobok alebo jednoznačným vyhlásením, v ktorom je jasne uvedené, že odstupujete od zmluvy.
Formulár na vrátenie produktu nájdete TU (kliknite).
Zakúpené produkty musia byť predávajúcemu vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy. Zakúpené výrobky musia byť vrátené predávajúcemu nepoškodené, v pôvodnom obale a v nezmenenom množstve, pokiaľ nie sú výrobky zničené, poškodené, stratené alebo ich množstvo nekleslo bez zavinenia kupujúceho. Ak je poštové balenie, ktorým kupujúc obdržal objednané produkty, fyzicky poškodené, ak chýba obsah alebo vykazuje známky otvorenia, musí kupujúci zahájiť reklamačný poriadok s Pošta Slovenije, DPD resp. GLS.
ADRESA NA VRÁTENIE PRODUKTOV
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovinsko
Pri vrátení produktov nezabudnite poslať aj vyplnený formulár na vrátenie produktu, ktorý nájdete TU (kliknite).
Jediné náklady, ktoré má kupujúci v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú náklady na doručenie a vrátenie tovaru na adresu poskytovateľa. Poskytovateľ vráti zákazníkovi kúpnu cenu výrobkov a nevracia náklady na dopravu.
Po odstúpení od zmluvy, kde bol použitý bonus (napr. Bezplatné doručenie), sa tieto prostriedky považujú za zľavu a používateľovi sa nevracajú.
Za vrátené produkty vráti predávajúci sumu produktov alebo použitú darčekovú poukážku kupujúcemu čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Použité propagačné kódy a ďalšie zľavy sa kupujúcemu nevracajú. Vrátenie zaplatenej sumy uskutočňuje predávajúci na osobnom alebo transakčnom účte kupujúceho. Predávajúci vráti použitú darčekovú kartu vo forme kreditu.
NESPRÁVNE VÝROBKY V BALENÍ
Ak ste dostali nesprávne alebo poškodené výrobky, informujte nás o podrobnostiach (vrátane fotografií) do 14 dní od prijatia balíka. Overíme, či máte nárok na výmenu za nové produkty, a poskytneme príslušné pokyny. Nezabudnite uviesť číslo objednávky do príslušného riadku, aby sme mohli ľahko nájsť Vašu objednávku a okamžite spracovať Vašu požiadavku.
CHÝBAJÚCE VÝROBKY V BALENÍ
Sme si vedomí, že prijatie celej objednávky je pre Vás dôležité, takže je to dôležité aj pre nás! Robíme absolútne všetko pre to, aby sme Vašu objednávku odoslali včas a v dobrom stave.
Kontaktujte nás prosím na [email protected] do 14 dní, aby sme mohli zorganizovať výmeny za chýbajúce produkty. Nezabudnite uviesť číslo objednávky do príslušného riadku, aby sme mohli ľahko nájsť Vašu objednávku a okamžite spracovať Vašu požiadavku.